"Την είχα ψωνίσει....Όλη μέρα με έβριζαν στα κανάλια.."

Ο απόφοιτος της μεγάλης σχολής των καλλιτεχνών του «Fame Story», Νίνο, ήταν καλεσμένος στο πρωινάδικο του Mega και έκανε μια ανασκόπηση της μεγάλη καριέρας του.
«Είναι διαστρεβλωμένη η εικόνα που έχει ο κόσμος για μένα. Όταν βγήκα από το Fame Story βγήκα κάπως έντονα. Ήμουν 20 χρονών. Ήταν υπερβολική και πολύ γρήγορη η αντίδραση που είχε ο κόσμος για μένα. Ήταν σαν να είχα 15 δίσκους. Έχασα το μυαλό μου αρκετά. Την ψώνισα. Πήγα από την άλλη πλευρά. Όλη μέρα με έβριζαν στα κανάλια. Αυτό μου προκάλεσε αντίδραση για τους δημοσιογράφους. Έβλεπα κάμερα και ήθελα να τη σπάσω, κλώτσαγα τις κάμερες. Πίστευα ότι ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από την κάμερα, έφταιγε για όλα. Ήμουν μόνο 20 χρονών. Ήμουν στο επίπεδο ‘who the fuck is Mick Jagger!’. Είχαν νοικιάσει ένα σπίτι, λίγο μεγάλο για έναν άνθρωπο από αυτό που πρέπει. Και ξαφνικά είπα ‘τι κάνω εγώ εδώ μέσα;’ Σε ένα βράδυ μετακόμισα και πήγα σε ένα διαμέρισμα. Είχα ‘φύγει’ εντελώς και ξαναγύρισα το 2004. Τώρα μένω σε ένα σπίτι 72 τ.μ. και στο σαλόνι μου είναι το κρεβάτι μου!». Σε ό,τι αφορά τώρα τον κόσμο της showbiz, ο τραγουδιστής είπε: «Δεν είμαι απρόσιτος, απλά δεν ταιριάζω με την ψευτιά».
ΠΗΓΗ:zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...