Νίκος Κουρής: «Έχω βρεθεί σε τραγική οικονομική κατάσταση»

Ο Νίκος Κουρής εξηγεί γιατί κάποιοι τον θεωρούν σνομπ, ενώ εξομολογείται πως έχει βιώσει την οικονομική κρίση. «Οι μισθοί μας είναι εξευτελιστικοί, όχι απλώς χαμηλοί. Και όταν σκέφτεσαι ότι υφίστασαι όλες τις μειώσεις χωρίς κανένα νόημα, είναι εξοργιστικό. Τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει ή να βελτιωθεί. Έχω βρεθεί σε τραγική οικονομική κατάσταση.
Δεν είμαι βολεμένος, ούτε μιλάω εκ του ασφαλούς. Και όπως συμβαίνει σε όλους μου χρωστάνε και μένα χρήματα».


Ο ίδιος αποκαλύπτει πως υπάρχει ένα ποσοστό κοινού που τον θεωρεί σνομπ. «Είμαι ένας άνθρωπος που ότι κάνω το κάνω για μένα. Ο καθένας έχει δικαίωμα να σκεφτεί ότι θέλει. Χρόνια με έβριζαν γιατί σνόμπαρα την τηλεόραση, ή γιατί θεωρούσαν ότι είμαι σνομπ γενικά». Ο τρίχρονος γιος του, του άνοιξε έναν ολόκληρο κόσμο. «Ένα παιδί σου ανοίγει έναν ολόκληρο κόσμο, με πολλή ζωή, χιλιάδες προκλήσεις με ευτυχία, ευθύνη, μετακινήσεις, αποφάσεις, ωρίμανση».

ΠΗΓΗ: Εγώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...