«Ας λένε ότι είμαι από την Αλβανία, δεν με πληγώνει»

Η Ελένη Φουρέιρα απαντά σε όλα όσα έχουν ακουστεί για την καταγωγή της και τονίζει πως… δεν έχει πρόβλημα να παραδεχτεί την αλήθεια.
«Δεν με νοιάζει να πουν ότι είμαι από οποιαδήποτε χώρα. Απ’ όπου και να ήμουν δεν θα είχα πρόβλημα να το πω». Όσο για το αν την πλήγωσαν όλα όσα έχουν ειπωθεί για εκείνη, τόνισε…
«Γελάω, όπως με το καθετί που έχει ειπωθεί για μένα. Στην αρχή λες μέσα σου "γιατί ρε γαμώτο; Αφού δεν έχω πειράξει κανέναν!". Μετά καταλαβαίνεις πως ασχολούνται μαζί σου γιατί έχεις κάποιο ενδιαφέρον. Τους ευχαριστώ, λοιπόν, πάρα πολύ όλους αυτούς που μιλούν για εμένα, γιατί με κάνουν να υπάρχω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...