Όλη η αλήθεια για τον χωρισμό Γρηγόρη-Νάντιας

Σε γνωστό περιοδικό μίλησε ο Γρηγόρης Αρναούτογλου και δεν παρέλειψε να αναφερθεί στη Νάντια Μπουλέ αποκαλύπτοντας άγνωστες πτυχές του χωρισμού τους...
Άκουσα πως το αγαπημένο σου κομμάτι αυτή την εποχή είναι το «Φίλα με ακόμα» των Μουζουράκη - Μαραβέγια. Έχεις κάποια να της το αφιερώσεις;

Αυτή τη στιγμή δεν έχω κάποιον άνθρωπο στη ζωή μου, άρα δεν έχω και πού να το αφιερώσω.
Μια και πρόσφατα φιλοξενήσαμε τη Νάντια Μπουλέ στο DT, θέλω να σε ρωτήσω: Υπάρχει πιθανότητα να σας ξαναδούμε μαζί ως ζευγάρι;
Αυτά είναι θεωρητικά. Εκείνο που έχω να σου πω επειδή διάβασα και τη συνέντευξη που σου έδωσε είναι πως όντως, σε αυτή τη σχέση δόθηκε μια δεύτερη ευκαιρία. Δυστυχώς, όμως, για κάποιους συγκεκριμένους λόγους δεν ήταν ουσιαστική αυτή η ευκαιρία. Η πικρία που μου μένει από αυτή την ιστορία είναι πως δύο άνθρωποι που έχουν πολύ δυνατά συναισθήματα ο ένας για τον άλλο δεν τα καταφέρνουν, γιατί η ευκαιρία που τους δίνεται, λόγω κάποιων συνθηκών, δεν είναι ουσιαστική.
Αφού διάβασες τη συνέντευξη, θα είδες και το πικρόχολο σχόλιο που γράφτηκε για εκείνη.
Ναι, μόνο ως κακόγουστο αστείο θα μπορούσα να το εκλάβω αυτό το σχόλιο. Η Νάντια είναι πολύ ταλαντούχο παιδί – και όχι μόνο τηλεοπτικά. Διαθέτει και μια εκπληκτική, μαγική φωνή. Είμαι μεγάλος θαυμαστής της.
Η Νάντια σε έμαθε να αγαπάς;
Από κάθε σχέση διδάσκεσαι. Απλά, η Νάντια υπήρξε από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους της ζωής μου. Ήταν στην κορυφή της πυραμίδας της δικιάς μου ζωής και με βοήθησε να καταλάβω πολλά πράγματα. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος να το περιγράψω αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...