Γιάννης Ζουγανέλης: "Οι φίλοι μου είναι οι ψυχολόγοι μου"

Γιάννης Ζουγανέλης: "Οι φίλοι μου είναι οι ψυχολόγοι μου"
Ο Γιάννης Ζουγανέλης πρωταγωνιστεί την περίοδο αυτή στο θέατρο "Χώρα" και τη θεατρική παράσταση "Η σεξουαλική ζώη του κυρίου και της κυρίας Νικολαϊδη", όπου υποδύεται έναν ψυχολόγο.
Λόγω της θεατρικής αυτής ιδιότητάς του, έδωσε μία συνέντευξη στην οποία αναφέρθηκε στην άποψη που έχει εκείνος για τους ψυχολόγους αλλά και την ψυχοθεραπεία. Όπως αποκάλυψε, «οι φίλοι μου είναι οι ψυχολόγοι μου. Επίσης βοηθάει η κριτική στον ίδιο σου τον εαυτό, η αυτογνωσία».

Και σε παλαιότερη συνέντευξή του όμως δεν είχε διστάσει να αναφερθεί στα κοινωνικά προβλήματα της χώρας και πόσο αυτά τον θλίβουν. Θεωρείται μία προσωπικότητα άκρως ευαίσθητη και καλλιτεχνική και γι΄ αυτόν τον λόγο τον αγαπάμε άλλωστε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...