Η αποβολή της Κατερίνας Καραβάτου








Η αποβολή της Κατερίνας Καραβάτου
«Περιμένω κοριτσάκι και είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένη. Έχω αγοράσει όλα τα βιβλία εγκυμοσύνης και διαβάζω πόσα εκατοστά μεγαλώνει το μωρό κάθε μέρα» είπε η Κατερίνα Καραβάτου φανερά συγκινημένη. Όπως αποκάλυψε στην εκπομπή «Καφές με την Ελένη» μπορεί τώρα να πετάει στα σύννεφα, όμως πριν από αρκετό καιρό τα πράγματα δεν ήταν τόσο καλά: «Είχα ξαναμείνει έγκυος όμως δυστυχώς η εγκυμοσύνη δεν προχώρησε. Ένιωσα απαίσια. Όταν σου συμβαίνει μία αποβολή νιώθεις άδεια. Δεν είναι καθόλου εύκολο και δεν ξέρεις αν θα σου ξανατύχει» τονίζει η παρουσιάστρια.
Όταν ήρθε και η δεύτερη εγκυμοσύνη, άλλο ένα πρόβλημα έκανε την εμφάνιση του. Η παρουσιάστρια έπαθε τη γρίπη H1N1 και ανέβασε 38,5 πυρετό: «Τότε δεν ήθελα να το συζητήσω γιατί δεν ήθελα να με λυπάται κανείς. Τι να έλεγα δηλαδή στους συνεργάτες μου; Είμαι έγκυος, όμως έχω και τον ιό».
Η Κατερίνα Καραβάτου βουρκώνει όταν θυμάται πόσο πολύ της στάθηκε ο Κρατερός στις δύσκολες στιγμές που περνούσε: «Έμενα μέσα στο νοσοκομείο λόγω της γρίπης και εκείνος είχε εγκατασταθεί μαζί μου εκεί. Είχε κάνει το δωμάτιο σα ξενοδοχείο. Είχε φέρει τα βιβλία μας, τα σιντί μας και εγώ ένιωθα σα να είμαι διακοπές» είπε με τρεμάμενη φωνή και συνέχισε:  «Μόνο κλάματα μου έρχονται στα μάτια όταν σκέφτομαι αυτά που έχει κάνει αυτός ο άνθρωπος για μένα».
Αν και είναι μόνο τεσσάρων μηνών η Κατερίνα Καραβάτου λέει πως το υπερηχογράφημα έδειξε πως η κόρη της έχει ψηλά πόδια και μεγάλη μύτη. Τέλος η παρουσιάστρια αποκάλυψε πως δεν θα κάνει βάφτιση και γάμο μαζί, αφού θέλει να ευχαριστηθεί και τα δύο μυστήρια «Θα κάνουμε σίγουρα πολιτικό γάμο πριν γεννήσω για να πάρει το παιδί το όνομα του Κρατερού, όμως τον θρησκευτικό όχι ακόμα αφού θέλω να τον ευχαριστηθώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...