Μια συγκλονιστική μαρτυρία ενός εργαζόμενου στο STAR

Παραθέτουμε την επιστολή ενός εργαζόμενου στο STAR όπως ακριβώς την έστειλε, πιστεύουμε οτι ανάλογες στιγμές και ίσως και χειρότερες ζουν εδω και μήνες εργαζόμενοι και σε άλλα ΜΜΕ.
"Το κείμενο που ακολουθεί είναι μια πραγματική μαρτυρία, για το πως, έχει ο μαγικός για πολλούς κόσμος της τηλεόρασης. Ξεκίνησα να δουλευω στην τηλεόραση πριν αρκετά χρόνια και έζησα αρκετές δύσκολες καταστάσεις....
Ο πρώτος μου εργοδότης είχε ξεχάσει, τι θα πει πληρώνω, ονομάζεται Γιώργος Κουρής και ίσως να είναι ο πρώτος που καθιέρωσε το ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ στην Ελλάδα. Στην συνεχεία είχα την ατυχία να βρεθώ στον τηλεοπτικό σταθμό ΤΕΜΠΟ. Εκεί λοιπόν κατέληξα να βρεθώ, να μου χρωστάνε 10 μηνιάτικα, ιδιοκτήτης εκεί ο γνωστός σε όλους Ανδρουλιδάκης, κατάληξη ήταν ο σταθμός να βάλει λουκέτο. Στην πορεία μου βρέθηκε το STAR εκεί πού όλοι έλεγαν μαγαζί γωνία, που δεν έχει θέμα που όλα πάνε ρολόι. Στην αρχή λοιπόν εκεί μας είπαν ότι πρέπει να κάνουμε οικονομίες για τον μέλλον , οι περισσότεροι είπαν να βάλουμε πλάτη σε ότι είναι νόμιμο, και το κάναμε, είδαμε να φεύγει κόσμος με παραιτήσεις για να αναζητήσει καλύτερη τύχη, είδαμε να κόβονται φυσιολογικές παροχές, είδαμε να κόβεται η αμοιβή του Σαββάτου και να γίνεται ρεπό, είδαμε και κάποιες απολύσεις για να μην ξεχνάμε. Πριν λίγους μήνες παρακολουθούσα σιωπηρός να παίζεται ένα ακόμα θέατρο του παραλόγου, είδα στο κομπιούτερ ένα μήνυμα που έλεγε ότι πρέπει να γίνουν μειώσεις μισθών για να μην έχουν πρόβλημα, για να μην έχουμε απολύσεις, για να μην αντιμετωπίσουμε οικονομικό πρόβλημα. Στην αρχή σκέφτηκα ότι θα πω όχι δεν θα υπογράψω και ας γίνει ότι θέλει, στην πορεία ακολούθησα την πλειοψηφία και υπέγραψα την μείωση (κάτι για το οποίο έχω μετανιώσει), ίσως έπρεπε να ακούσω εκείνον τον άνθρωπο που μου είπε τότε ότι είμαι ελεύθερος να αποφασίσω μόνος μου, και όταν τον ρώτησα τι θα κάνει μου είπε εγώ δεν θα υπογράψω για πολλούς λόγους (και όντος είχε πολλούς λόγους, άλλωστε από την θέση του δεν μπορούσε να υπογράψει) τότε λοιπόν έπρεπε να κάνω και εγώ το ίδιο. Σήμερα άκουσα ότι δεν θα πληρωθώ στην ώρα μου για έναν λόγο που έμενα τουλάχιστον μου φαίνεται αστείος. Μετά από όλα αυτά σκέφτηκα ότι κάποιοι πριν μερικούς μήνες με κορόιδεψαν, με εξαπάτησαν και τώρα που είναι ; Εξαφανίστηκαν θέλω όμως να πω ότι τότε έμεινα πίσω δεν μίλησα έσκυψα το κεφάλι αυτή την φόρα όμως δεν θα χαριστώ σε κανέναν, θα βγω μπροστά θα μιλήσω και ότι είναι να γίνει ας γίνει, άλλωστε εμένα η τράπεζα δεν θα μου δείξει κατανόηση, η εφορία δεν θα μου πει περάστε όταν έχετε, και στο σπίτι όταν θα πάω θα θέλω να έχω το κεφάλι μου ψηλά και να πω στο παιδί μου τουλάχιστον ότι δεν κατέβασα το παντελόνι και έσκυψα, ότι έπεσα αλλά έπεσα μαχόμενος".

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο
εργαζόμενος στο STAR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...