Ρία Αντωνίου: Η απάντηση στον Ουγγαρέζο


Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 30 Μαΐου 2012, 10:00
Η Ρία Αντωνίου βρέθηκε για μερικές μέρες στην Ελλάδα και, λίγο πριν αναχωρήσει ξανά για την Ιταλία, μίλησε για το μέλλον της και έδωσε μια απάντηση στο σχόλιο που είχε κάνει ο Ουγγαρέζος στο πάνελ του πρωινάδικου του MEGA.Στη δήλωση του Δημήτρη Ουγγαρέζου «πιο συχνά έβλεπα την Αντωνίου γυμνή, παρά τη μητέρα μου» απάντησε: «Αν μένει ακόμα με τη μαμά του, ίσως έχει δίκιο».

Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που έκανε, μόλις πάτησε το πόδι της στην Ελλάδα; «Έφαγα σουβλάκια, πολλά σουβλάκια, παρακολουθώντας τηλεόραση».



Έκλεισε δουλειά στην ιταλική τηλεόραση για του χρόνου; «Ελπίζω τον Ιούνιο να έχουν ξεκαθαρίσει αυτά που θα κάνω ή δεν θα κάνω στην Ιταλία τη νέα σεζόν κι έτσι να επιστρέψω για καλοκαίρι σύντομα».
Για τους Ιταλούς είπε:
«Στο φλερτ οι Ιταλοί είναι μαέστροι. Σε κάνουν να αισθάνεσαι πραγματικά γυναίκα. Βέβαια, πιο σέξι είναι οι Έλληνες. Οι Ιταλοί με έχουν στηρίξει πραγματικά πολύ. Στην Ελλάδα με ξέρουν από μικρή με τα καλά και τα κακά μου και έχω πληρώσει κι εξακολουθώ να πληρώνω τα “όχι” μου και τα λάθη μου».
Ενώ τονίζει ότι «δεν χρειάζεται να βγάλω τα ρούχα μου, για να βοηθήσω τη καριέρα μου στην Ιταλία».
Όσο για το τραγούδι, «οι άνθρωποι που με επιλέγουν να τραγουδήσω το κάνουν για αυτό που είμαι και όχι για τη “Φαραντούρη” που κρύβω μέσα μου...Τι να κάνω δηλαδή»;

ΠΗΓΗ: HELLO

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...