Χαρίζεται η γλυκιά Στόρμι


                                                Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 29 Μαΐου 2012, 16:46
«Με ονόμασαν Στόρμι γιατί βρέθηκα, ενώ μαινόταν καταιγίδα. Η ομορφιά μου δεν αποκαλύπτεται σε όλο της το μεγαλείο μέσα από τον φακό. Πρέπει να με δείτε από κοντά για να εκτιμήσετε το βλέμμα μου, τον υπέροχο χαρακτήρα μου, την αγάπη μου για χάδια, την ανθρώπινη συντροφιά, τα άλλα ζωάκια και τα μικρά παιδιά!                                                    
    Είμαι ένα αξιολάτρευτο παρεόσκυλο περίπου ενός έτους, στειρωμένη, εμβολιασμένη και τσιπαρισμένη! Ανυπομονώ λοιπόν να βρω την οικογένεια που θα με αγαπήσει για πάντα και υπόσχομαι και εγώ πως θα τους λατρέψω για όλη μου την ζωή!».

Όποιος θέλει να υιοθετήσει τη γλυκιά Στόρμι μπορεί να επικοινωνήσει στα: 6977749502, christiankalog@yahoo.gr

Ο κωδικός τσιπ είναι: 276094180070992

Επιμέλεια: Φιλίππα Κριτσογιαννάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...