Athens Voices 398


image



Athens Voices 398
«Σύριζα το πήρε».
(Φωνή θαμώνα στο πρώτο ελληνικό σουτ για γκολ στον αγώνα Ελλάδα-Γερμανία, Παρασκευή βράδυ στη «Μουριά», Καλλιδρομία & Χ. Τρικούπη)


«Αχ, τι ωραίο σκυλάκι. Το έχετε αποστειρώσει;»
(Κορίτσια μιλάνε για σκυλάκια στο 6 d.o.g.s, Σάββατο βράδυ)

Μικρή: Μαμά να βάψω κι εγώ τα νύχια μου;
Μαμά: Όχι, βέβαια.
Μικρή: Να βάψω μόνο τα τρία;
(Πεντάχρονη με τη μαμά της, μπροστά στα βερνίκια. Καλλυντικάδικο, Χαλάνδρι, Σάββατο πρωί)

«Εγώ είμαι φρι-λάντερ, δεν είμαι υπάλληλος κανενός!»
(Πελάτης στο δικηγόρο του, προαύλιο Ευελπίδων, Τρίτη μεσημέρι)

«Ρε συνάδελφε... Τσιγάρο κι αρκοντίσιο μαζί; Θα γίνει καμιά έκρηξη».
(Ταρίφας, από το ανοιχτό παράθυρο, σε διπλανό ταρίφα. Φανάρια μετρό Πανόρμου, με καύσωνα. Απόγευμα Τετάρτης)

-Τι γλυκά έφερες;
-Κοκάκια και μιλφεϊγάκια.
(Ημέρα γενεθλίων, Τρίτη πρωί, σε διάδρομο εκδοτικού συγκροτήματος)

«Αγοράζω παλιάααα… Παλιά σίδερα…. Θερμοσίφωνες… Ντισκομπάλες…»
(Μεγάφωνο παλιατζή. Σάββατο πρωί, Πετράλωνα)
ΠΗΓΗ:ATHENS VOICE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...