Νίκος Αναδιώτης: «Δεν είμαι και τόσο μοντέρνος…»


Ο Νίκος Αναδιώτης σε πρόσφατη συνέντευξη του στο περιοδικό «ΕΓΩ» μίλησε με τα καλύτερα λόγια για την Χριστίνα Παππά, δήλωσε όμως ότι δεν θα την καλέσει στο γάμο του και αποκαλύπτει τον λόγο…

«Έχουν περάσει περισσότερα από πέντε χρόνια από το χωρισμό μας. Δε μιλάμε στο τηλέφωνο. Θέλω, όμως, να είναι καλά. την ευχαριστώ, γιατί πάντα μιλά με καλά λόγια για μένα».



Όσο για το λόγο που δεν θα την καλέσει στο γάμο του, δήλωσε: «Δεν θα καλέσω τη Χριστίνα Παππά στο γάμο μου, όχι γιατί έχω πρόβλημα μαζί της, αλλά γιατί σέβομαι την μέλλουσα γυναίκα μου. Και εγώ δεν θα ήθελα να καλέσει έναν πρώην της. Δεν είμαι και τόσο μοντέρνος».

Επιμέλεια: Μαργαρίτα Ξένου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...