Έλενα Παπαρίζου: Είναι πολύ χαρούμενη ξανά



Μπορεί η υπόθεση του διαζυγίου της από τον Τόνυ Μαυρίδη να την έχει πληγώσει πολύ, αλλά όλα γιατρεύονται με τον καιρό.
Η Έλενα Παπαρίζου έχει αρχίσει ήδη να «ανεβαίνει» ψυχολογικά και όπως αποκάλυψε στο ράδιο Άμφισσα 104,4:
«Είμαι σε μια φάση το τελευταίο εξάμηνο -και παραπάνω- που είμαι πάρα πολύ χαρούμενη και όλο γελάω. Αφού όλοι μου λένε “Τι έγινε σήμερα; Θα μας κακαρίσεις;”» και συνέχισε: «Είμαι σε μια πολύ χαρούμενη φάση της ζωής μου».

Η γνωστή τραγουδίστρια μίλησε επίσης και για την επερχόμενη συνεργασία της με τη Νατάσα Θεοδωρίδου:

«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη. Τη συζητούσαμε αυτήν τη συνεργασία με τη Νατάσα πάρα πολλά χρόνια και μακάρι κάποια στιγμή να συνεργαστούμε και δισκογραφικά».

Τέλος, αποκάλυψε πως ετοιμάζεται να μπει στο στούντιο για τη νέα της δισκογραφική δουλειά, ενώ συμπλήρωσε σχετικά με την αγάπη της για τη δουλειά της: «Όταν ανεβαίνω πάνω στη σκηνή, τα ξεχνάω όλα. Είμαι εγώ, η μουσική και ο κόσμος».

Επιμέλεια: Τέλης Αλεξανδρόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...