ΤΙ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΙ "36" ΤΗΣ ΛΙΣΤΑΣ ΤΟΥ ΣΔΟΕ


Ο ένας μετά τον άλλο τοποθετούνται οι πολιτικοί το όνομα των οποίων συμπεριλαμβάνεται στη λίστα του ΣΔΟΕ. Ακολουθούν όσοι έχουν προβεί σε δηλώσεις και οι ισχυρισμοί τους:

Νικήτας Κακλαμάνης: «Όχι μόνο δεν έχω καμία αντίρρηση...
πλήρους ελέγχου των καταγγελιών, αλλά απαιτώ -το τονίζω, δεν ζητώ, απαιτώ- ταχύτατα πλήρη και σε βάθος έλεγχο, καθώς μόνο έτσι μπορεί να αποκαλυφθεί το μέγεθος της συκοφαντίας και της σκευωρίας σε βάρος μου».
Χρίστος Βερελής: «Ζούμε μια κατάσταση σε αυτή τη χώρα που ξαφνικά όλοι κυνηγούν τους πάντες. Δεν μ' απασχολεί το θέμα, η ιστορία αυτή είναι γνωστή, έχει κλείσει, έχουν βρεθεί οι ένοχοι».
Μαρίνα Χρυσοβελώνη: «Ζητώ να ολοκληρωθούν ταχύτατα οι έρευνες. Θα στηρίξω με κάθε τρόπο την επιτάχυνση της διερεύνησης όλων των υποθέσεων».
Αθανάσιος Νάκος: «Ουδέποτε έχω αρνηθεί τον έλεγχο από οποιαδήποτε αρμόδια αρχή, θεωρώντας ότι μόνο έτσι διασφαλίζεται η διαφάνεια στο δημόσιο βίο. Αυτό τον έλεγχο ζητώ και τώρα, και μάλιστα άμεσα, προκειμένου να μη μείνει καμία σκιά».
Σπήλιος Σπηλιωτόπουλος: «Ό,τι θέλουν εδώ είμαι. Πρέπει να τα διερευνήσουνε όλα για να δούνε πώς προμηθευόμαστε εμείς και πώς προμηθευόντουσαν οι άλλοι. Μακάρι να διερευνηθούνε και βεβαίως και πρέπει να διερευνηθούνε, για να δούν ποιοι ωφέλησαν τον τόπο και ποιοι τον έβλαψαν».
Νίκος Κωνσταντόπουλος (Real FM): «Δε θα παίξει κανένας με το όνομά μου. Ουδέποτε ελέγχομαι. Ουδέποτε κλήθηκα ή έχω εκκρεμότητα αυτή τη στιγμή με το ΣΔΟΕ. Στέλνω εξώδικο εις το ΣΔΟΕ και εις το υπουργείο Οικονομικών με κοινοποίηση στο υπουργείο δικαιοσύνης να μου απαντήσουν αν υπάρχει λίστα, από ποιον υπογράφεται και ποιοι είναι οι χειριστές αυτού του εγγράφου».
Ελίζα Βόζεμπεργκ (Real FM): «Δεν ξέρω πραγματικά αν ζούμε ένα θέατρο του παραλόγου ή αν ζούμε ένα θέατρο της δολιότητας και της αθλιότητας. Μια ανώνυμη καταγγελία φέρεται από το 2010. Είναι δυνατόν εγώ να μην έχω λάβει γνώση; Κάνω έκκληση να βγει ο επικεφαλής του ΣΔΟΕ, να αναλάβει τις ευθύνες του και να δώσει εξηγήσεις».
Μιχαλης Καρχιμάκης (Real FM): «Εχτισα 30 χρόνια το όνομά μου πετραδάκι-πετραδάκι με την εντιμότητά μου, με την καθαρότητά μου, με την σύγκρουσή μου με την αδιαφάνεια και τη φαυλότητα και δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να με σπιλώσει. Ψάξτε με εδώ και τώρα, δεν έχω ασυλία».
Άρης Σπηλιωτόπουλος: «Δεν νομίζω καν ότι η λίστα είναι πραγματική. Όλα είναι δηλωμένα στο πόθεν έσχες και στις υπηρεσίες. Δεν έχω κάτι να φοβάμαι. Ο υπουργός Οικονομικών με διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει τέτοια λίστα».
Πάνος Καμμένος: «Θέλω να πιστεύω ότι εκ παραδρομής και όχι με δόλο εμφανίστηκε το όνομά μου να ερευνάται για ακίνητα στο Γαλαξίδι. Δηλώνω κατηγορηματικά ότι δεν έχω στην ιδιοκτησία μου κανένα ακίνητο σε εκείνη την περιοχή. Είκοσι χρόνια στον δημόσιο βίο της χώρας έχω ενοχλήσει πολλούς. Σκοπεύω να ενοχλήσω περισσότερους. Δεν πρόκειται να σιωπήσω ούτε να καταστώ ποτέ όμηρος».
Αντώνης Μπέζας: Δηλώνω κατηγορηματικά ότι μέχρι σήμερα δε γνωρίζω το παραμικρό, ούτε για την υποτιθέμενη καταγγελία εναντίον μου, ούτε για τον έλεγχο που μου έγινε ή βρίσκεται σε εξέλιξη. Πάντως, αν υπήρξε καταγγελία, καλώς διενεργήθηκε ή διενεργείται έλεγχος από τα αρμόδια όργανα, γιατί τα δημόσια πρόσωπα πρέπει να ελέγχονται. Άλλωστε, καθαρός ουρανός, αστραπές δε φοβάται. Αυτό νομίζω το έχω αποδείξει και στο παρελθόν.Τα ελεγκτικά όργανα όμως, θα πρέπει να δημοσιοποιήσουν και τα αποτελέσματα των ελέγχων. Όσο δεν το κάνουν, αφήνουν απλά τα χλωρά να καίγονται μαζί με τα ξερά.
​Γιώργος Βουλγαράκης (στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter): «Διάβασα για την υποτιθέμενη λίστα του ΣΔΟΕ. Θυμίζω ότι τόσο εγώ όσο η σύζυγος μου, έχουμε ηδη ελεγχθεί από το 2011, από ειδικό συνεργείο του ΣΔΟΕ. Ο έλεγχος έχει περατωθεί εδώ και μήνες και το πόρισμα ταυτίζει ΠΛΗΡΩΣ τα εισοδήματα με την περιουσία μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...