«Είμαι αυθεντικός»

Για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει στη δουλειά του, αλλά και για τον ανταγωνισμό που τη διέπει μίλησε ο Νίκος Οικονομόπουλος.

«Ο υγιής ανταγωνισμός είναι δεκτός, κάνει καλό, μας κάνει να εξελισσόμαστε. Διαφορετικά μένουμε στάσιμοι. Αρκεί να μην περνάμε τα όρια και να μην κάνουμε πράγματα που θίγουν ανθρώπους και καταστάσεις. Δεν έχω νιώσει μέχρι στιγμής κάτι τέτοιο στις συνεργασίες μου» δήλωσε στο Hello.

Ο Νίκος, μιλώντας για το πώς ο ίδιος συμπεριφέρεται είπε: «Δεν μου αρέσει να λέω ψέματα. Κάνω τη δουλειά μου με αξιοπρέπεια, είμαι αυθεντικός και οι άλλοι θα κρίνουν αν είμαι καλό παιδί ή όχι».

Πηγή: Hello

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...