Έκανε σεξ με δένδρο!!!!!!!

Μεγάλο σάλο έχει προκαλέσει η δήλωση γνωστού μοντέλου που έβγαλε στη «φόρα» ακραίες ερωτικές της εμπειρίες.

Η αιθέρια καλλονή χωρίς κανένα ταμπού, «άνοιξε» τα χαρτιά της και έκανε γνωστό ότι μετά από χρήση ναρκωτικών ουσιών έκανε σεξ με ένα... δέντρο.

Ο λόγος για τη ............


Jenny McCarthy, που στο παρελθόν έχει πάρει τον τίτλο της playmate.

Μέσα από την αυτοβιογραφία της αποφάσισε να κάνει γνωστή την παραπάνω ερωτική πράξη.

«Ήμουν στην παραλία με τους φίλους μου και είχαμε πάρει λίγα χαπάκια ecstasy. Κάποια στιγμή άρχισα να αισθάνομαι ότι παραπατάω, οπότε κρατήθηκα από ένα φοίνικα. Η υφή του ήταν τόσο εξαιρετική που αποφάσισα να βγάλω το μαγιό μου και να αρχίσω να τρίβω το κεφάλι μου και το στήθος μου πάνω του. Ήταν ένα δέντρο. Και εγώ έκανα σεξ μαζί του», ανέφερε η 40χρονη στο βιβλίο της.







newsbeast

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...