Η Μαρία και οι ανήθικες προτάσεις


Η Μαρία Κορινθίου θεωρείται μια από τις ωραιότερες γυναίκες στην Ελλάδα και όχι μόνο.
Όπως εξήγησε σε πρόσφατη συνέντευξή της είχε δεχτεί πολλές ανήθικες προτάσεις στη διάρκεια της επαγγελματικής της πορείας, τις οποίες όμως απέρριψε.

«Το πάλεψα. Βρέθηκαν πολλά στον δρόμο μου. Τα αντιμετώπισα ευτυχώς, γιατί είχα τα μυαλά μου στο κεφάλι μου. Είμαι και τσαμπουκάς... Βρέθηκαν άνθρωποι στον δρόμο μου που μου έλεγαν "για να κάνεις μια δουλειά πρέπει...", μου έκαναν ανήθικες προτάσεις. Δεν θα έχανα την αξιοπρέπειά μου για κανέναν. Είπα πολλά "όχι", αλλά δεν το μετάνιωσα λεπτό», εξήγησε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...