Σε εμάς θα διαβάσετε αλήθειες και όχι όμορφα ψέμματα

Φίλες και φίλοι , η σχέση μας στο διαδίκτυο κρατάει από το καλοκαίρι του 2007. Πλέον μας γνωρίζετε πάρα πολύ καλά. Ξέρετε ότι σας γράφαμε πάντα την αλήθεια ακόμα και όταν σας στεναχωρούσε. Πρώτοι από το 2008 σας αναφέραμε ότι η Χώρα μας όδευε ολοταχώς για το ΔΝΤ και δικαιωθήκαμε ενώ
κάποια άλλα blogs μας ειρωνεύονταν. Σας είπαμε και σας γράψαμε ότι οι μισθοί και οι συντάξεις θα περικοπούν δραματικά και σε αυτό δικαιωθήκαμε. Σας γράψαμε πρώτοι ότι ο τηλεοπτικός σταθμός alter θα κλείσει και ήδη παραμένει κλειστός πάνω από έναν χρόνο. Σας λέγαμε ότι δεν θα έχετε να πάρετε τσιγάρα και θα κάνετε δυο-τρεις δουλειές για να τα βγάζετε πέρα ανασφάλιστοι και κάποιοι γελούσαν μαζί μας. Σήμερα όλοι αυτοί έχουν περισσότερους επισκέπτες από εμάς και εμείς καμιά 200αριά την ημέρα!! Είναι λογικό σας φέρνουν "καλές" ειδήσεις που ευχαριστούν τα αυτιά σας και για αυτό τους ακολουθείτε. Άλλωστε σας αρέσουν τα όμορφα ψέμματα. Και σε μένα αρέσουν αλλά εδώ γράφω την αλήθεια. Αυτό το blog δεν θα σας πουλήσει ΕΛΠΙΔΑ και για αυτό καθημερινά θα αναζητείτε αλλού την δική σας ψευδαίσθηση. Είμαι εδώ για να σας θυμίζω ότι τα ψέμματα έχουν κοντά ποδάρια και η ειλικρίνεια είναι ΑΡΕΤΗ ανεκτίμητη. Μπορεί να μην τα καταφέρνω σαν τους επαγγελματίες συναδέλφους μου του χώρου και ουσιαστικά να έχω τεθεί εκτός. Αυτός όμως είναι για μένα τίτλος τιμής. Δεν πουλάω ωραίες ειδήσεις αλλά αληθινές δεν είμαι εδώ για να σας ενημερώσω για ένα σωρό άχρηστα πράγματα αλλά για να αφυπνίσω συνειδήσεις. Έπαιξα και εγώ πολλές lifestyle ειδήσεις και το έκανα για να αποκτήσω κοινό. Όταν είχα περισσότερο κοινό το μήνυμά μου γίνονταν γνωστό σε περισσότερους και αυτό ενόχλησε τους "ανταγωνιστές" μου. Έτσι έκριναν ότι η απομόνωση του blog μου θα ήταν η καλύτερη λύση ώστε το διαδικτυακό κοινό να αποκτήσει και αυτό όλες τις παθογένειες του τηλεοπτικού. Αίμα , σπέρμα και πολύ ψέμμα και τα κλικ κάθε μέρα να αυγατίζουν. Κάποιοι επιθυμούν να δημιουργήσουν με την δική σας επισκεψιμότητα υγιείς και κερδοφόρες επιχειρήσεις και καλά κάνουν. Εγώ και όταν λειτουργούσα το blog σε καθημερινή βάση και "επαγγελματικά" πληρώνοντας προσωπικό δεν είχα ΠΟΤΕ ως στόχο μου το κέρδος και τον βιοπορισμό. Έχασα και δεν έχω βγάλει ούτε ένα ευρώ από αυτή μου την ενασχόληση. Γι' αυτό και θα συνεχίσω να γράφω για Έλληνες επιχειρηματίες που είναι λαμόγια και απατεώνες. Θυμάστε τι σας γράφαμε και πότε για τον Λαυρεντιάδη; Τα κείμενα είναι πάνω στο blog και μάλιστα από το 2009 όταν πολλοί δημοσιογράφοι εκθείαζαν τον μεγάλο επιχειρηματία.Αυτά σας τα γράφω γιατί από εμάς θα μάθετε πολλά και πρώτοι αρκεί να μας παρακολουθείτε ακόμα και τώρα που τα κείμενά μας είναι αραιά και που , που λέει και ο θυμόσοφος λαός μας. Αυτά προς το παρόν τις επόμενες ώρες έχουμε δυο αποκλειστικά θεματάκια που θα συζητηθούν. Καλή σας συνέχεια και κρατείστε την ΑΝΘΡΩΠΙΑ σας σε τούτες τις δύσκολες ώρες που περνάει ο Τόπος.
Σ.Μ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...