Πάνος Μουζουράκης: " Toν λόγο που δε θα δουλέψω με την Βίσση θα τον πάρω στον τάφο μου". Απίστευτη δήλωση!




Η αλήθεια απέχει πάρα πολύ από αυτά που λέγονται", δήλωσε ο Πάνος Μουζουράκης ερωτηθείς για το ναυάγιο στη συνεργασία του με την Άννα Βίσση για τους «Δαίμονες», αλλά όπως είπε με καυστικό χιούμορ, αυτή την αλήθεια θα την πάρει… στον τάφο του!
Ο καλλιτέχνης μίλησε στην κάμερα του Star για τη ματαίωση της συνεργασίας του με την Άννα Βίσση και δεν έκρυψε την ενόχλησή του για την έκταση που έχει πάρει το θέμα αλλά και τα όσα έχουν ακουστεί: «Οι φήμες κυκλοφορούν πολύ πριν "κλειστεί" μια δουλειά, πριν ολοκληρωθεί η όποια διαπραγμάτευση. Η αλήθεια απέχει πάρα πολύ από αυτά που λέγονται, αλλά θα την πάρω στον τάφο μου".

Αναφορικά με την συμπεριφορά του που δημοσιεύματα θέλουν να αποτελεί την αιτία που έχασε τη δουλεία, το διέψευσε: «Έχω σταματήσει να τα παρακολουθώ. Πιο πολύ με παίρνουν τηλέφωνο και από εσάς τα μαθαίνω όλα αυτά. Έχω αποφασίσει να ασχολούμαι με τα θετικά πράγματα που μου συμβαίνουν στη ζωή μου, παρά με οτιδήποτε μπορεί να είναι ψέμα ή αλήθεια».

Ο Πάνος Μουζουράκης μίλησε και για τη σχέση με την Άννα Βίσση: «Ήταν πάντα ευγενέστατη στο τηλέφωνο και εγώ προσπαθούσα να κρατήσω τους τύπους, να είμαι καλό παιδί, όπως με μεγάλωσε και με έμαθε η μάνα μου να είμαι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...